Jakie są dostępne typy pokoi w hotelu?
Hotel posiada cztery kategorie pokoi: Superior, Business Class, Business Class Premium, Senior Suite i Apartament Prezydencki.
Jakie usługi wliczone są w cenę pokoju?
W cenę pokoju wliczony jest nocleg, śniadanie w formie bufetu, nielimitowany wstęp do Aqua Parku.
Jakie są możliwe formy płatności za usługi świadczone przez hotel?
Akceptujemy gotówkę oraz karty płatnicze Visa, MasterCard, American Express.
Ile osób może mieszkać w jednym pokoju?
Ilość osób mieszkających w pokoju zależy od jego typu. W każdej z kategorii pokoi mogą przebywać 2 osoby dorosłe.
Czy w pokojach hotelowych jest dostępny internet?
Tak, WiFi jest dostępne we wszystkich pokojach hotelowych i jest bezpłatne.
Jaka jest polityka hotelu względem zakwaterowania zwierząt?
Zwierzęta są akceptowane we wszystkich typach pokoi. Przyjmowane są wyłącznie małe zwierzęta np. psy ras Chihuahua, Maltańczyk, Pekińczyk, Terrier, Foksterier, Jamnik, Mops, Shih tzu, opłata 100 PLN brutto/doba.
Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu obowiązującego na terenie hotelu.
Czy rezerwacje dokonywane za pośrednictwem internetu zawierają koszt śniadania?
Wszystkie rezerwacje internetowe zawierają koszt noclegu, śniadania w formie bufetu oraz nielimitowany wstęp do Aqua Parku.
Kiedy rozpoczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00 i kończy o godz. 12.00.
Czy jest możliwość zameldowania przed rozpoczęciem doby hotelowej?
Wcześniejsze zameldowanie jest możliwe, ale zależy od dostępności pokoi.
Czy jest możliwość późniejszego wymeldowania?
Hotel nie gwarantuje dostępności usługi późniejszego wymeldowania. Późniejsze wymeldowanie wiąże się z uiszczeniem opłaty dodatkowej.
Czy są dostępne pokoje z wannami?
Tak, tylko w niektórych typach pokoi wanny są dostępne.
Czy w pokojach hotelowych dostępne są suszarki do włosów?
Tak, suszarki do włosów są dostępne w każdym typie pokoi hotelowych.
Czy na terenie hotelu dozwolone jest palenie wyrobów tytoniowych lub papierosów elektronicznych?
Na terenie całego hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. Złamanie zakazu palenia wyrobów tytoniowych lub używania papierosów elektronicznych w miejscach do tego nie przeznaczonych podlega karze pieniężnej zgodnie z regulaminem hotelu.
Czy w pokojach hotelowych są dostępne sejfy?
Tak, w pokojach hotelowych dostępne są sejfy. Korzystanie z sejfów jest bezpłatne.
Czy w hotelu jest miejsce, w którym mogę skorzystać ze stanowiska komputerowego z dostępem do internetu?
Goście hotelowi mogą korzystać nieodpłatnie ze stanowisk komputerowych zlokalizowanych w Business Center obok recepcji głównej. Do dyspozycji oddajemy komputery z systemem operacyjnym Windows oraz OS (iMac).
Czy na terenie hotelu świadczona jest usługa opieki nad dzieckiem?
Tak. Na życzenie, odpłatnie oferujemy usługę opieki nad dziećmi. Wymagamy zgłoszenia zapotrzebowania na usługę 1 dobę wcześniej.
Jakie udogodnienia dla dzieci oferuje hotel?
Dla dzieci na życzenie nieodpłatnie wypożyczamy: podgrzewacze do butelek, elektroniczną nianię, wanienkę do kąpieli. W restauracjach dostępne jest specjalne Kids Menu oraz krzesełka dla dzieci.
Czy hotel udostępnia łóżeczka dziecięce?
Tak. Na życzenie wstawiamy łóżeczko dziecięce do pokoju hotelowego. Ilość łóżeczek jest ograniczona i wymaga wcześniejszej rezerwacji. Koszt wypożyczenia: 10 PLN/łóżeczko/doba.
Czy w restauracjach hotelu są dostępne krzesełka dla dzieci?
Tak, we wszystkich restauracjach na terenie hotelu dostępne są krzesełka dla dzieci.
W jakich godzinach i gdzie podawane jest śniadanie?
Śniadanie w formie bufetu podawane jest w Restauracji Mak's w godzinach: poniedziałek-piątek: 7.00-10.00, sobota-niedziela: 7.30-10.30.
W jakich godzinach hotel świadczy usługę room service?
Usługa room service jest dostępna: niedziela-piątek: 6.00-24.00, sobota: 6.00-02.00
Ile miejsc parkingowych jest na terenie hotelu?
Na terenie hotelu jest ponad 300 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych.
Czy hotel przystosowany jest do obsługi gości niepełnosprawnych ruchowo?
Tak, hotel posiada: pokoje przystosowane do obsługi gości niepełnosprawnych ruchowo, windy przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, pochylnie przy wejściach głównych do hotelu oraz pochylnie na terenie hotelu umożliwiające przejazd wózkiem inwalidzkim. Recepcje hotelowe, restauracje, toalety publiczne również przystosowane są dla gości niepełnosprawnych ruchowo.
Czy na terenie hotelu znajduje się bankomat?
Tak, bankomat zlokalizowany jest przy recepcji Galeria.